مقالات

5 کلید میانبر برای انتخاب صحیح هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

در هر زمانی از سال هدایای تبلیغاتی به گسترش نام برند شما کمک می‌کنند. این کار می‌تواند فواید زیادی برای کسب و کارها داشته باشد. دادن هدایای تبلیغاتی به مشتریانی که در طول سال گذشته با کسب‌وکار شما معامله‌ای را انجام داده‌اند، یا دادن هدیه به کارمندان در پایان سال، می‌تواند به رشد شرکت کمک کند. شرکت‌ها با توزیع هدایایی هدف‌دار و مناسب برای افراد هدف خود، آنها را به انجام معامله ترغیب می‌کنند.

ارائه هدایای تبلیغاتی در پایان سال

هدایای تبلیغاتی در این زمان از سال به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند، برای گسترش نام برند و یادآوری خدمات و محصولات برای مشتریان فعلی. گسترش نام برند معمولا براساس ارائه هدایای تبلیغاتی پر کاربرد و مورد مصرف روزانه خواهد بود.

فواید ارائه محصولات تبلیغاتی چیست ؟

هدیه دادن در پایان سال به کارمندان یا مشتریان، برای تشکر از آنها برای خدمات شایسته کارمندان و یا انجام معامله مشتریان با شرکت است. شما باید از ابتدا به طرز مناسب شروع کنید و تصمیم بگیرید که دقیقا چه نوع هدیه‌ای برای پایان سال خواهید داشت. با این کار توجه افراد هدف خود را جلب خواهید کرد و بازگشت سرمایه خوبی خواهید داشت.

هدایای تبلیغاتی فصلی

تغییر فصول بر نوع هدایای تبلیغاتی که شما ممکن است ارائه دهید، تاثیر می‌گذارد. می‌توانید هدایای مناسب فصل را در نظر بگیرید و به عنوان مثال در ابتدای فصول سرد سال می‌توانید از هدایای مناسب فصل زمستان استفاده کنید.

این هدایای تبلیغاتی در طول فصل مورد استفاده قرار می‌گیرند و نام برند شما یادآوری خواهد شد. می‌توانید از هدایایی مانند کلاه استفاده کنید که علاوه بر فرد هدیه گیرنده، افراد دیگر هم با نام برند شما آشنا خواهند شد.

در زمان تغییر فصل، می‌توانید از این تغییر در پوشاک برای بیان قدردانی خود از مشتریان و یا کارمندان شرکت استفاده کنید. استفاده از لباس‌های مخصوص فصل به شما این امکان را خواهد داد تا از فضای کافی در جلو و پشت لباس‌ها برای قرار دادن نام و لوگوی برند و یا شعار تبلیغاتی خود استفاده کنید.

ارتباط داشتن هدایا با افراد هدیه گیرنده  

این مورد می‌تواند در بازخورد مشتریان مهم باشد. به عنوان مثال، یک شرکت هواپیمایی با دادن کیف مدارک می‌تواند تاثیر خوبی بر روی مشتریان خود داشته باشد. اما همان شرکت برای کارمندان می‌تواند از هدایای تبلیغاتی مانند شکلات استفاده کند و بهترین نتیجه را بگیرد.

در نظر گرفتن قیمت مناسب

تهیه هدایای تبلیغاتی برای کمپین بازاریابی شرکت هزینه‌ای را در بر دارد، اما این هزینه باید متناسب با درآمدهای شرکت باشد. می‌توانید برای ارائه در نمایشگاه‌ها از هدایای ارزان قیمت‌تر استفاده کنید، اما برای قدردانی از مشتریان دائمی و یا شرکای شرکت، از هدایای بهتر استفاده کنید تا تاثیر خوبی داشته باشد.

محصولات تبلیغاتی سازگار با محیط زیست

اما، اجازه ندهید قیمت تاثیر بگذارد تا بهترین تصمیم را بگیرید. شما می‌توانید مقادیر بیشتری از هدایا را بدون این که بیش از حد، نیاز به هزینه کردن داشته باشید، فراهم کنید. شرکت تبلیغاتی راسا انواع مختلفی از گزینه‌های مختلف را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد و فراموش نکنید، هدایایی را برای تجارت یا کسب‌وکار خود انتخاب کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

هدایای تاثیرگذار انتخاب کنید

در نهایت، این فرصت هدیه دادن برای کمک به شما برای ایجاد تاثیر مناسب است. ممکن است این هدیه را به یک مشتری که سالی یک بار از شما خرید می‌کند ارسال کنید، و شما می‌خواهید این هدیه برای تشویق و مراجعه مجدد به کسب‌وکار باشد.

ممکن است به کارمندانی که برای اولین بار به اهداف فروش خود می‌رسند، پاداش بدهید، و این هدیه به شما کمک می‌کند روحیه افراد را تقویت کنید. در هر صورت، شما می‌توانید تاثیر خوبی با هدیه تبلیغاتی خود ایجاد کنید و افراد را تحت تاثیر قرار دهید.