مقالات, هدیه و کادو ها

هدایای تبلیغاتی راهکاری موثر برای تبلیغات و ارتقای شناخت برند

هدایای تبلیغاتی راهکاری موثر برای تبلیغات و ارتقای شناخت برند

هدایای تبلیغاتی راهکاری موثر برای تبلیغات و ارتقای شناخت برند

اگر قصد دارید در طولانی مدت برند موفقی باشید، نه تنها باید محصولات خوبی ارائه دهید بلکه باید مطمئن شوید که شرکت شما مورد توجه افراد مختلف قرار می‌گیرد. در واقع حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید به یک اندازه اهمیت داشته و برای این امر می‌توانید بر روی اثر مثبت هدایای تبلیغاتی حساب کنید. تنها کسانی می‌توانند روز به روز پیشرفت کنند که مشتریان بیشتری را به سمت خدمات خود جلب کرده و در نهایت فروش بیشتری داشته باشند. با هدایای تبلیغاتی می‌توان برای مدت طولانی در ذهن مشتریان باقی ماند و وفاداری آن‌ها را کسب کرد.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر افزایش شناخت برند

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر افزایش شناخت برند

یکی از مهمترین وظایف در بازاریابی هر مجموعه، جذب مشتریان جدید و شناخته تر شدن بیشتر برند توسط جامعه است. برای رسیدن به این هدف می‌توان از انواع روش‌های تبلیغاتی استفاده کرد اما تاثیر هدایای تبلیغاتی می‌تواند شگفت انگیز باشد زیرا این هدایا با ادغام لوگو و نام شرکت در زندگی روزمره مشتریان، باعث آشنایی افراد بیشتری با شرکت می‌شود؛ بنابراین یک شرکت می‌تواند با کمک هدایایی راحت‌تر جایگاه خود را در بازار تثبیت کند.

برای اینکه هدایای تبلیغاتی واقعاً به جذب مشتری کمک کنند، باید حتما به کاربردی بودن آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. به عنوان مثال اشیایی که در کارهای روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند، بهترین گزینه به شمار می‌روند مانند خودکار یا دفترچه یادداشت. کیفیت هدایای تبلیغاتی نیز بسیار مهم است زیرا آن‌ها نماینده شرکت شما محسوب می‌شوند. اگر از هدیه تبلیغاتی بی کیفیتی استفاده کنید، مشتریان دلسرد شده و علاقه‌ای به استفاده از خدمات شما نشان نمی‌دهند.

برای اثر گذاری بیشتر، خلاقیت را فراموش نکنید

اگر می‌خواهید از هدایای تبلیغاتی برای جذب مشتری استفاده کنید، باید از سایر برندها متمایز شوید چون رقابت در تمام زمینه‌های کاری زیاد است. اگر واقعاً می‌خواهید تأثیری ماندگار بر ذهن مشتریان خود بگذارید، باید با خلاقیت پیش بروید. علاوه بر خلاقیت، هدایای تبلیغاتی انتخاب شده برای جذب مشتری باید متناسب با گروه هدفی باشد که عمده مشتریان شما را تشکیل می‌دهد. محصولات برخی شرکت‌ها مناسب بانوان بوده و برخی از آنها برای دانش آموزان مفید هستند؛ در نتیجه هدیه هم باید با توجه به جامعه هدف انتخاب شود تا بیشترین اثر را داشته باشد.

معرفی هدایای تبلیغاتی موثر

از هر وسیله‌ای می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد اما همانطور که اشاره شد برای تاثیرپذیری بیشتر، به سراغ هدایایی بروید که توسط برندهای دیگر استفاده نشده است.

معرفی هدایای تبلیغاتی موثر

معرفی هدایای تبلیغاتی موثر

  • فلش مموری تبلیغاتی: فلش مموری تبلیغاتی یک هدیه جذاب برای همه افراد است. این هدیه برای ذخیره کردن داده‌های مختلف استفاده شده و چه دانش آموزان و چه کارمندان، می‌توانند نهایت استفاده را از آن ببرند. شما هم‌چنین می‌توانید اطلاعات محصولات خود را بر روی فلش ذخیره کرده و در اختیار مشتریان قرار دهید تا پس از دریافت هدیه، با خدمات شما آشنا شوند.
  • پاوربانک تبلیغاتی: این هدیه تبلیغاتی کاربرد بسیار زیادی در زندگی روزمره ما دارد. تصور کنید در بیرون از خانه هستید و باتری گوشی همراه شما تمام می‌شود، در این شرایط داشتن پاوربانک یک کمک بسیار بزرگ به شما خواهد بود زیرا می‌توانید به راحتی تلفن همراه را شارژ کرده و کار خود را انجام دهید. پاور بانک تبلیغاتی هدیه‌ای است که توسط همه افراد استفاده می‌شود و بدون شک نام برند شما را نیز در ذهن آن‌ها حک خواهد کرد.
  • خودکار تبلیغاتی: کلاسیک‌ترین نوع هدیه تبلیغاتی را نباید فراموش کرد. خودکار تبلیغاتی محبوب‌ترین محصولی است که از آن برای تبلیغات و معرفی بیشتر برند استفاده می‌کنند زیرا قیمت پایینی داشته و توسط همه مورد استفاده قرار می‌گیرند. همه چندین بار در روز از خودکار استفاده می‌کنند بنابراین این محصول می‌تواند به خوبی پیام شرکت شما را منتقل کند.
  • لیوان تبلیغاتی: یکی از هدایای تبلیغاتی موثر و قیمت مناسب، لیوان تبلیغاتی است که در تمام ایام سال کاربرد داشته و می‌تواند هدیه‌ای ماندگار و جذاب باشد. ماگ تبلیغاتی فضای زیادی برای چاپ لوگو و شعار شرکت در اختیار شما قرار می‌دهد و با چاپ یک طرح جذاب، برای طولانی مدت توسط مشتریان استفاده خواهد شد.

البته هدایای تبلیغاتی متعدد دیگری نیز وجود دارند که برای جذب مشتری ایده‌آل هستند. به تخیل خود اعتماد کرده و ایده‌های نوآورانه را امتحان کنید زیرا این تنها راهی است که می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید. با این حال هنگام انتخاب هدایای مناسب برای اهداف بازاریابی، مطمئن شوید که آن هدایا توسط جامعه هدف‌تان مورد استفاده قرار بگیرد.