مقالات, هدیه و کادو ها

معجزه هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش

معجزه هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش

در عصر خرید از اینترنت و با انتخاب‌های بی شماری که این فناوری جدید ارائه می‌دهد، تمایز پیدا کردن نسبت به سایر رقبا اهمیت زیادی دارد. اگر می‌خواهید کسب و کار موفقی داشته باشید، باید از استراتژی‌های بازاریابی استفاده کنید تا بتوانید فروش بهتری داشته باشید. یکی از روش‌های موفق، استفاده از هدایای تبلیغاتی است که به بیشتر دیده شدن برند شما کمک زیادی خواهد کرد. این هدایا باعث محبوبیت بیشتر برند، حضور بیشتر در ذهن مشتریان و حتی مشتریان فعلی می‌شود. علاوه بر آن بازگشت سرمایه خوبی داشته و می‌توانند پیشرفت زیادی برای کسب و کار شما رقم بزنند.

هدایای تبلیغاتی، بهترین راه برای محبوبیت بیشتر برند

دیده شدن برند برای هر شرکت کوچک و بزرگی ضروری است تا بتواند به وسیله آن مشتریان بیشتری را جذب کند. در واقع هر چقدر هم که کیفیت خدمات یا محصولات شما بالا باشد، تا زمانی که مشتری نام برندتان را نشناسد، نمی‌توانید انتظار فروش بالا داشته باشید. هدایای تبلیغاتی به شما کمک خواهد کرد تا تبدیل به نامی آشنا در بین جامعه هدف خود شوید. قصد دارید در یک نمایشگاه تجاری، همایش یا رویداد مهم دیگری شرکت کنید؟ از این موقعیت به نفع خود استفاده کنید و اجازه دهید با کمک هدایای تبلیغاتی، نام برند به همه معرفی شود.

انواع هدایای تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی، کم هزینه اما با بازدهی بالا

قیمت پایین هدایای تبلیغاتی، امکان سفارش آن‌ها در تعداد بالا را فراهم می‌سازد. هر چه هدیه در اختیار افراد بیشتری قرار گیرد، فروش برند افزایش بیشتری پیدا می‌کند. به طور مثال اگر شما 1000 خودکار تبلیغاتی به مشتریان بالقوه خود تقدیم کنید و از این تعداد 50 نفر برای استفاده از خدمات یا محصولات به شما مراجعه کنند، بازگشت سرمایه بسیار خوبی خواهید داشت، در حالی که برای خرید 1000 خودکار تبلیغاتی هزینه زیادی صرف نکرده‌اید. بازدهی بالای هدایای تبلیغاتی سبب شده که کسب و کارهای مختلف آن را به عنوان یک روش تبلیغاتی تضمین شده بشناسند. باید از هدایای تبلیغاتی برای تأثیرگذاری بر مشتریان خود استفاده کنید. انتخاب هدیه‌ای با ظاهر خوب، رنگ‌های دلنشین و مرتبط با صنعت شما، باعث موفقیت کمپین تبلیغاتی خواهد شد.

با هدایای تبلیغاتی در ذهن مشتریان خود می‌مانید

بیشتر از یک بروشور یا پوستر، هدایای تبلیغاتی در ذهن مشتریان حک می‌شوند. در حقیقت ممکن است فردی به دیدن پوستر تبلیغاتی شما علاقه‌ای نشان ندهد اما پس از دریافت یک هدیه تبلیغاتی رایگان، به نام برند روی هدیه دقت کرده و آن را به خاطر بسپارد. یک هدیه تبلیغاتی خوب باید در یک نگاه و بدون نیاز به توضیح اضافی درک شود و پیام برند یا لوگو باید به صورت وضوح بر روی هدیه چاپ شده باشد. در این مورد می‌توان از هدایای استفاده کرد که فضای بیشتری برای چاپ شعار یا پیام برند در اختیارتان قرار می‌دهند مانند ماگ یا تی شرت تبلیغاتی.

هدف استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌تواند جلب رضایت و حفظ مشتریان مهم باشد

هر شرکتی برای بقا علاوه بر جذب مشتریان جدید، به حفظ مشتریان قدیم هم نیاز خواهد داشت. هدایای تبلیغاتی می‌توانند به شما کمک کنند مشتریان قدیمی خود را حفظ کرده و آن‌ها را تشویق کنید تا به برند شما وفادار بمانند و به لطف هدیه تبلیغاتی، تصویر خوبی از شرکت خود به آن‌ها ارائه دهید. هدایای تبلیغاتی برای مشتریان قدیمی اغلب در پایان سال ارسال می‌شود و می‌توانند تاثیر مثبتی بر فروش داشته باشند.

هدایای تبلیغاتی موثر

هدایای تبلیغاتی موثر

اهمیت انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب برای افزایش فروش محصولات

برای تأثیرگذاری بهتر در ذهن افراد جامعه و فراموش نشدن نام برند، هدایای تبلیغاتی توزیع شده باید توسط مشتریان در خانه یا زندگی روزمره و محیط کاری قابل استفاده مجدد باشند. در حقیقت برای موفقیت کمپین تبلیغاتی لازم است آن شخص به خاطر بیاورد که چه کسی آن هدیه را به او داده است، به همین دلیل هدایا از وسایل پر کاربرد روزمره انتخاب می‌شوند. هر بار که آن وسیله مورد استفاده قرار گیرد، نام برند شما در جلوی چشم افراد قرار گرفته و آن را به اطرافیان خود نیز معرفی می‌کنند. به طور مثال برای کارمندانی که در ادارات کار می‌کنند، سالنامه تبلیغاتی یا خودکار تبلیغاتی می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

برای دانش آموزان هدیه دادن وسایلی نظیر هندزفری یا پاور بانک بهتر خواهد بود. در هر صورت انتخاب جامعه هدف تضمین کننده موفقیت شما است. اگر برای انتخاب هدایای تبلیغاتی نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید از کارشناسان ما در مجموعه راسا گیفت کمک بگیرید تا کمپین تبلیغاتی با بازدهی بالا برگزار کنید.