مقالات, هدیه و کادو ها

هدایای تبلیغاتی تابستانی چه گزینه هایی برای برندها وجود دارد؟

هدایای تبلیغاتی تابستانی چه گزینه هایی برای برندها وجود دارد؟

تابستان فصل تفریح در فضای باز، قدم زدن کنار ساحل، جشنواره‌های مختلف و سفر است. از این ویژگی تابستان می‌توان برای تبلیغ برند استفاده کرد. اگر در تلاش هستید که پیشرفت بیشتری در کسب و کار خود داشته باشید، هدایای تبلیغاتی تابستانی می‌توانند به شما در این راه کمک کنند. کالاهای تبلیغاتی به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد با برند شما تعامل کرده و از خدمات شرکت استفاده کنند که نتیجه آن افزایش فروش و محبوبیت است.

برای انتخاب هدایای تبلیغاتی تابستانی می‌توان از هر محصولی استفاده کرد. ابتدا باید بودجه تبلیغاتی شرکت خود را مشخص کرده و پس از آن با توجه به هدف کمپین تبلیغاتی و جامعه هدف خود، بهترین گزینه را خریداری کنید. به طور مثال اگر جامعه هدف شما جوانان هستند، باید از هدایای مثل هندزفری یا اسپیکر استفاده کنید، در مقابل اگر به دنبال هدیه ارزان برای همه رده‌های سنی هستید، خودکار می‌تواند گزینه خوبی باشد.

معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی تابستانی

اگر هدیه تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید متناسب با فصل سال باشد، اثر گذاری آن چندین برابر خواهد شد. با شروع فصل تابستان باید به سراغ هدایایی بروید که در تابستان کاربرد شده و توسط افراد زیادی استفاده می‌شود. برای موفقیت کمپین تبلیغاتی یکی از شروط اولیه، کاربردی بودن آن هدیه است، به همین دلیل قصد داریم به معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی تابستانی بپردازیم.

  • بطری آب تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تابستانی، بطری آب سازگار به محیط زیست است که در طرح‌های مختلف موجود بوده و کاربرد زیادی در زندگی روزمره دارد. بطری‌های آلومینیومی برای سرد نگه داشتن آب استفاده شده و در رفت و آمدها همراه مشتریان شما است که این موضوع باعث حک شدن نام برند در ذهن مشتریان می‌شود. علاوه بر آن هر شخصی که آن بطری آب را ببیند، لوگو و نام شرکت را مشاهده کرده و از خدمات شما استفاده می‌کند.

بطری آب تبلیغاتی

بطری آب تبلیغاتی

  • عینک آفتابی تبلیغاتی

با کمک عینک آفتابی تبلیغاتی می‌توانید به مشتریان نشان دهید که به آن‌ها اهمیت می‌دهید زیرا عینک اشعه‌های مضر را فیلتر کرده و از چشم‌ها مراقبت می‌کند. با توجه به افزایش استفاده از عینک آفتابی در فصل تابستان، می‌توانید آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی برند خود انتخاب کنید.

  • پیراهن تبلیغاتی

طبق مطالعات انجام گرفته حدودا 40 درصد مشتریان پیراهن های تبلیغاتی را برای دو سال می‌پوشند. همین مدت زمان استفاده نشان می‌دهد که پیراهن تبلیغاتی تا چه اندازه در معرفی برند موثر است. البته نکته قابل توجه شکل ظاهری و کیفیت پیراهن است. اگر پیراهن رنگ بندی جذابی نداشته باشد، احتمال استفاده از آن کم است و هیچ کس نام برند را بر روی پیراهن نخواهید دید. از سمت دیگر اگر کیفیت خوبی نداشته باشد، در مدت زمان کوتاهی رنگ آن رفته و دیگر قابل استفاده نیست.

پیراهن تبلیغاتی

پیراهن تبلیغاتی

  • کیف تبلیغاتی

کیف تبلیغاتی دارای چندین مدل مختلف بوده و بسته به بودجه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را سفارش دهید. کیف پول تبلیغاتی، کیف اداری تبلیغاتی، کیف خرید تبلیغاتی و … که هر کدام از آن‌ها برای جامعه هدف مشخصی کاربرد دارند. کیف خرید تبلیغاتی به نسبت سایر مدل‌های کیف ارزان‌تر بوده و کارایی خوبی هم دارد. هر زمان که فردی قصد خرید داشته باشد، به جای استفاده از پلاستیک این کیف را همراه برده و خریدهای خود را داخل آن قرار می‌دهد. خود این موضوع یک قدم کوچک برای حفظ محیط زیست است. علاوه بر آن نام برند بر روی کیف حک شده و همه رهگذاران نام برند را بر روی کیف خرید می‌بینند که نتیجه آن افزایش آگاهی برند است.

  • اسپیکر بلوتوثی تبلیغاتی

یکی از تفریحات محبوب در فصل تابستان، پیک نیک و کمپ است. در این حالت همراه داشتن یک اسپیکر بلوتوثی برای پخش موسیقی یا تماشای فیلم لذت تفریح را دو چندان می‌سازد. شما می‌توانید این هدیه را خریداری کرده و به مشتریان بالقوه خود تقدیم کنید تا بتوانند در لحظات خوش خود با کمک آن صدای بلندتری پخش کنند.

  • لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی از جمله هدایایی است که برای تمام فصول استفاده می‌شود. در فصل تابستان می‌توان با کمک آن نوشیدنی‌های خنک خورد و در فصول سرد دمنوش و چای. در هر صورت اگر یک لیوان تبلیغاتی با کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهید، تا چندین سال از آن استفاده خواهند کرد. البته فراموش نکنید که این لیوان باید از لحاظ ظاهری، زیبا باشد.

ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی

اگر برای خرید هدایای تبلیغاتی تابستانی نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما در راسا گیفت پاسخ گوی سوالات شما خواهند بود.