مقالات, هدیه و کادو ها

چگونه هدایای تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنیم؟

چگونه هدایای تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنیم؟

هدیه گرفتن احساس خوبی در همه افراد ایجاد می‌کند و اگر این هدیه از سمت یک برند به ما تقدیم شود، نام آن برند را تا همیشه به خاطر خواهیم سپرد، همین موضوع باعث محبوبیت هدایای تبلیغاتی شده است. زمانی که هدیه تبلیغاتی به مشتریان بالقوه خود تقدیم می‌کنید، آگاهی از برند افزایش یافته و برخی از آن‌ها حداقل برای یکبار از خدمات یا محصولات شما استفاده خواهند کرد. برای تاثیر پذیری بهتر کمپین تبلیغاتی چند نکته وجود دارد که باید به آن‌ها دقت کنید و انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب یکی از آن‌ها است که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت.

انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب

برای اینکه کمپین تبلیغاتی شما با موفقیت به پایان رسد، لازم است هدیه‌ای برای مشتریان انتخاب کنید که بتوانند از آن در زندگی روزمره خود استفاده کنند. در صورت انتخاب هدیه غیر کاربردی، کمپین بازدهی بالایی نخواهد داشت. علاوه برکاربردی بودن هدیه، کیفیت آن هم اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر هدیه تبلیغاتی سریعا خراب شود، اعتماد افراد نسبت به برند شما کمتر شده و هدیه قادر به تبلیغ نام برند شما نخواهد بود.

هدایای تبلیغاتی مناسب

هدایای تبلیغاتی مناسب

به طور کلی در نظر گرفتن نکات زیر در انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب به شما کمک خواهد کرد تا کمپین موفق‌تری ایجاد کنید:

  • جامعه هدف خود را مشخص کنید. برای موفقیت آمیز بودن کمپین باید مشخص شود که هدیه تبلیغاتی برای چه افرادی با چه شغلی و در چه رده سنی ارائه می‌شود. هدیه‌ای که برای نوجوانان جذاب است، برای مهندسان جالب نخواهد بود؛ در نتیجه مشخص کردن جامعه هدف دید بهتری نسبت به هدیه تبلیغاتی مناسب به شما خواهد داد. محصولاتی نظیر پاور بانک تبلیغاتی و هدایای الکترونیکی برای نوجوانان و دانشجویان جذاب بوده و ست رومیزی برای کارمندان گزینه بهتری است.
  • توجه زیادی به کیفیت هدیه تبلیغاتی داشته باشید. پیش از خرید حتما گزینه‌های موجود در بازار را بررسی کرده و هدیه‌ای خریداری کنید که کیفیت خوبی داشته باشد. هدیه‌ای با کیفیت پایین، در مدت زمان کوتاهی خراب شده و نمی‌تواند نام برند شما را در طولانی مدت به افراد معرفی کنید.
  • هدیه‌ تبلیغاتی باید کاربردی باشد. اگر هزینه زیادی صرف خرید هدیه تبلیغاتی کنید اما آن هدیه وسیله‌ای پر کاربرد نباشد، کمپین تبلیغاتی مفید نخواهد بود. همیشه باید محصولی خریداری کنید که توسط افراد به صورت روزمره استفاده شود. در صورت استفاده پر تکرار از آن هدیه، نام برند و لوگو در معرض دید افراد زیادی قرار خواهد گرفت و نتیجه آن افزایش فروش خدمات و محصولات است.
  • شکل ظاهری و طرح چاپ شده بر روی هدیه اهمیت زیادی دارد. برای اینکه زیبایی هدیه تبلیغاتی دو چندان شود، حتما به طرح چاپ شده بر روی آن توجه زیادی داشته باشید. به طور مثال اگر تی شرت تبلیغاتی انتخاب کنید که رنگ بندی جذابی نداشته باشد یا طرح روی آن زیبا نباشد، آن هدیه احتمالا مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و کمپین شما نتیجه خوبی ندارد.
  • با توجه به بودجه کسب و کار، هدایای با قیمت مناسب تهیه کنید. اگر قصد دارید افراد زیادی را تحت تاثیر قرار دهید، می‌توانید هدایایی ارزان قیمت نظیر خودکار با تعداد بالا خریداری نمایید تا امکان هدیه دادن آن به جامعه هدف بزرگی وجود داشته باشد. در مقابل اگر قصد دارید از مدیران سایر شرکت‌ها یا کارمندان خود قدردانی کنید، خرید هدایایی با قیمت بالاتر تاثیر بهتری خواهد داشت.
  • انتخاب هدیه خلاقانه باعث رشد بیشتر کسب و کار می‌شود. برندهای زیادی برای تبلیغات خود از خودکار تبلیغاتی استفاده می‌کنند، اگر شما کمی خلاقیت به خرج داده و هدیه‌ای متفاوت سفارش دهید، بدون شک نسبت به سایر برندها برتری پیدا خواهید کرد و این موضوع افزایش محبوبیت برند تاثیر گذار است.

اگر برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، می‌توانید با شماره‌ کارشناسان ما در راسا گیفت تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیارتان قرار گیرد.