مقالات

هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار

هدایای تبلیغاتی فصل بهار

یکی از موضوعاتی که شرکت ها و کسب و کار ها در هنگام دادن هدایای تبلیغاتی باید به آن توجه داشته باشند این است که در چه فصلی از سال می خواهند به مشتریان و کارمندان خود هدایای تبلیغاتی دهند. این موضوع می تواند در تبلیغ برند بسیار موثر باشد و مشتریان زیادی را برای آن برند جذب کند. یک شرکت برای اینکه بتواند مشتریان زیادی را از طریق هدایای تبلیغاتی فصلی به برند خود جذب کند باید در نظر داشته باشد که هدایایی را که به مشتریان و کارمندان خود می دهد کاملا مناسب آن فصل باشد. برای مثال هدیه دادن یک چتر تبلیغاتی در فصلی از سال که بارانی نمی آید در آن فصل نمی تواند مشتریان زیادی را به برند مورد نظر جذب کند. ما در این مطلب به بررسی چند نمونه از هدایای تبلیغاتی مناسب برای فصل بهار می پردازیم. با ما همراه باشید.

هدایای تبلیغاتی برای فصل بهار

خوکار تبلیغاتی

این محصول در واقع یکی از هدایای تبلیغاتی به حساب می آید که به فصل خاصی اختصاص داده نمی شود و در تمام فصول سال، افراد مختلف از آن استفاده می کنند. درواقع نمی توان گفت که یک نفر در فصل بهار از خودکار استفاده می کند اما در سایر فصول سال خیر. خودکار تبلیغاتی در لحظات مختلف روز در دست افراد می باشد و زمانی که افراد از خودکار های تبلیغاتی استفاده می کنند، سایر افرادی که در کنار آنها هستند برند شما را بر روی این خودکار ها می بینند و امکان زیادی وجود دارد که جذب برندتان شوند.

بنابراین استفاده از خودکار برای تبلیغ برندتان در فصل بهار و سایر فصول سال می تواند بسیار کارآمد باشد.

تقویم تبلیغاتی

تقویم تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی می باشد که برای فصل بهار بسیار مناسب است. زیرا فصل بهار آغاز یک سال شمسی می باشد. تقویم تبلیغاتی که شما برندتان را بر روی آن چاپ می کنید و به مشتریان خود هدیه می دهید، یک سال تمام بر روی میز کار یا در خانه ی آنها قرار می گیرد و هر کسی که با آنها رفت و آمد داشته باشد برند شما را بر روی تقویم مشاهده می کند. این هدیه می تواند در جذب افراد به برندتان بسیار موثر باشد.

فلاسک تبلیغاتی

با توجه به اینکه فصل بهار از آب و هوای بسیار خوب و خوشایندی برخوردار است، این فصل، فصل دید و بازدید و مسافرت های بهاری است که معمولا بسیاری از خانواده ها در آخر هفته ها و در تعطیلی های این فصل همراه اقوام و خویشاوندان خود به سفر می روند. به همین دلیل یک فلاسک تبلیغاتی می تواند یک هدیه ی تبلیغاتی موثر در این فصل خوش آب و هوا باشد. زیرا افراد زیادی می توانند برند شما را بر روی فلاسک ببینند و جذب برندتان شوند.

هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار

سررسید تبلیغاتی

با توجه به اینکه فصل بهار فصل اول سال است و مدیران و سایر افراد می خواهند دفتری داشته باشند تا عملکرد خود را در طول سال در آن ثبت کنند، یک سررسید تبلیغاتی برای هدیه دادن می تواند بسیار موثر باشد و می تواند افراد زیادی را جذب برندتان بکند.

کاربرد هدایای تبلیغاتی فصل بهار

استفاده از هدایای تبلیغاتی مناسب هر فصل می تواند در جذب سریع مشتری به برندتان بسیار موثر باشد. برای نمونه اگر در فصل زمستان یک شال گردن تبلیغاتی را به افراد هدیه دهید، علاوه بر اینکه آنها خودشان در طول فصل زمستان از آن شال گردن استفاده می کنند، دیگران نیز که با آن افراد در ارتباط هستند آن شال گردن را می بینند و جذب برندی که بر روی آن چاپ شده است می شوند. این قضیه برای فصل بهار نیز کاملا صدق می کند و افراد سریع تر جذب برندی می شوند که بر روی هدایای تبلیغاتی مناسب این فصل چاپ شده اند.