مقالات

معرفی انواع خودکار برای هدیه دادن

خودکار و قلم همیشه جزو آیتم های تبلیغاتی بوده اند. این روزها هم حتی با وجود تنوع هدایای تبلیغاتی، اما خودکارها همچنان جزو پرطرفدارترین ابزار بازاریابی عالی به شمار می آیند.

این کالا در صدر لیست لوازم جانبی محبوب و با کارایی بالا در زندگی روزمره قرار دارد. بر اساس یک مطالعه، قلم تبلیغاتی به شرکت زمان طولانی برای بازاریابی می دهد.  یک خودکار تبلیغاتی را می توان چند دقیقه تا چند ساعت در روز استفاده کرد. این هدیه به عنوان یک وسیله کاربردی و اساسی برای لوازم اداری و مدرسه محسوب می شود.

افراد در هر شرایطی همیشه به خودکارها احتیاج پیدا خواهند کرد، پس می توان از این طریق به طور مداوم برند خود را در معرض دید مخاطب و درست جایی که به هدیه شما نیاز دارد، قرار دهید.

در هر جایی که برویم قلم ها را پیدا خواهیم کرد، از جلوی باجه بانک گرفته تا پیشخوان دفاتر مختلف، هنگام اجرای رویدادها تا شرکت در جلسات. به همین دلیل است که یک خودکار تبلیغاتی یکی از منطقی ترین استراتژی های بازاریابی محسوب می شود.

مزایای استفاده از خودکار تبلیغاتی

کمپین های بازاریابی هدایای تبلیغاتی حدود 4.4 درصد از مارکتینگ را تشکیل می دهند. بر خلاف رسانه های گروهی مثل تلوزیون که اغلب تبلیغات آن ها به عنوان مزاحم تلقی می شود، تبلیغاتی با اشیا یا به عبارتی هدایای تبلیغاتی، یک سیستم کارآمد، موثر با بیشترین بازدهی و حداقل مزاحمت است.

به همین دلیل هدایای تبلیغاتی از جمله انواع قلم و خودکار روند وفاداری مشتری را ارتقا می دهند. اقلام تبلیغاتی یک عملیات بازاریابی ویروسی هستند که باعث پیشنهاد شرکت شما توسط هدیه گیرنده به سایر افراد می شوند.

 

محصول پیشنهادی : پاوربانک تبلیغاتی

 

از دیگر مزایای خودکارهای تبلیغاتی، ارزان قیمت بودن آن ها است. به همین دلیل قلم ها می توانند برای انواع کسب و کارها، چه بزرگ و با سرمایه بالا و چه کوچک و با سرمایه کم، فواید تبلیغاتی داشته باشند.

تنوع خودکارهای تبلیغاتی هم بسیار بالاست. این مسئله باعث می شود حق انتخاب شما بیشتر باشد. از طرفی با توجه به بودجه خود محصول مورد نظر و تاثیر گذاری آن روی برند را انتخاب کنید.

خودکارهای تبلیغاتی استفاده مکرر و مداومی دارند. آن ها در عین ارزان بودن کارایی زیادی دارند، به همین دلیل تصویر خوبی در ذهن مخاطب ایجاد می کنند.

انواع خودکار تبلیغاتی

هنگام انتخاب قلم تبلیغاتی، شرکت باید به تصویر خود از مشتریان و همچنین پیامی که قصد انتقال آن را دارد، توجه کند. به عنوان مثال، شرکتی که در زمینه کالاهای لوکس فعالیت می کند، باید یک قلم شیک انتخاب کند و در مقابل شرکت های با بودجه کمتر، قلم هایی را انتخاب کنند که از قیمت مناسب تری برخوردار باشند. در ادامه به معرفی انواع خودکار تبلیغاتی در مجموعه راسا گیفت می پردازیم که می توانید بر اساس اهداف بازاریابی، سلیقه و بودجه تبلیغاتی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی

اولین پیشنهاد و به صرفه ترین گزینه بین خودکارهای تبلیغاتی، نمونه های پلاستیکی البته باکیفیت ساخت بالا است. این خودکارها در عین اینکه قیمت مناسبی دارند، به خوبی پیام تبلیغاتی شما را منتقل کنند. قیمت مناسب چنین خودکارهایی باعث می شود تا بتوانید طیف بسیار بیشتری از مخاطبین را هدف قرار دهید. از این خودکارها می توان به دلیل وزن سبک در هر مکانی استفاده کرد.

 

خودکار روانویس تبلیغاتی

از دیگر انواع قلم تبلیغاتی، روانویس ها هستند. این گروه از قلم ها در رده هدایای نفیس قرار می گیرد. پس اگر یک رویداد مهم دارید یا قرار است در یک جشنواره یا جلسه شرکت کنید بهتر است این هدیه را برای مهمانان ویژه خود در نظر بگیرید.

روان نویس ها یکی از بهترین  قلم ها به دلیل کیفیت بالا هستند. به همین جهت ارزش برند شما را هنگام دریافت این هدیه، نزد مخاطب بالا می برند. اگر بودجه تبلیغاتی مناسبی دارید، روان نویس ها بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

 

خودکار فلزی تبلیغاتی

اگر مایل هستید یک خودکار بینابین انتخاب کنید که از نظر ظاهری کلاس کار بهتر از خودکار پلاستیکی داشته باشد و از طرفی قیمت آن در حد روان نویس نباشد، قلم های فلزی انتخاب خوبی خواهند بود. این قلم ها تاثیر بسیار بهتر از نمونه های پلاستیکی روی مخاطب دارند و آرم چاپی شرکت شما را بیشتر منعکس می کنند. 66 درصد از مشاغل روی میز قلم ها را نگهداری می کنند، پس شاید بخواهید خودکار فلزی شما هم روی این میز درست در افق دید مخاطب، جایی داشته باشد.

خودکار قابل تجزیه تبلیغاتی

یکی از خودکارهایی که در چند ساله اخیر رواج زیادی پیدا کرده است، نمونه های قابل تجزیه است. این قلم ها برای به حداقل رساندن ضایعات زیست محیطی طراحی شده اند و می توانند تبلیغات پایداری را برای شرکت هایی در بر داشته باشند که حتی تا حدودی با فعالیت های زیست محیطی در ارتباط هستند.

این قلم ها به دلیل پیامی که به دنبال دارند، شما را دوستدار محیط معرفی می کنند و می توانند آگاهی مثبتی از برند شما ایجاد کنند و بر پیام تجاری شما اضافه کنند. قلم های تجزیه پذیر نشانه ای از ارزش شما برای ارتباط با مشتری هستند.

 

ست خودکار تبلیغاتی

دیگر پیشنهاد ما برای خرید قلم ها تبلیغاتی، انواع ست خودکار است. یک مجموعه دو عددی از خودکارهای تبلیغاتی با یک جعبه شیک می تواند نشان از جذابیت و حرفه ای بودن برند شما باشد. این هدیه را می توان در جشن های مختلف شرکت به کارکنان زیر مجموعه، همکاران و مشتریان وفادار خود هدیه دهید. این نوع از قلم تبلیغاتی در رده پر بازده ترین خودکارها برای تبلیغ صدا و پیام مارک شما قرار دارد.

جمع بندی

در انتخاب قلم و خودکار تبلیغاتی، چیزی که مهم است، انتخاب یک محصول درست خواهد بود. نمونه ای که با گیرنده به خوبی ارتباط برقرار کند. قلم یک عنصر اساسی برای اطمینان از دیده شدن شرکت در سطح وسیع و حتی با بودجه کم است. در نهایت باید به این نکته توجه داشته باشید که برای تاثیرگذاری استفاده از انواع خودکارهای تبلیغاتی در ترویج مارک تجاری خود، باید نشان، نام یا شعار شرکت خود را روی آن ثبت و علامت گذاری کنید.