مقالات

مزایای ارسال هدایای شرکتی

مزایای ارسال هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی به محصولی گفته میشود که هر موسسه یا شرکت به عنوان یاد بود و تبلیغ برند یا محصول خود به اطرافیان و مشتریان و شرکای تجاری خودش هدیه میدهد که محصول تبلیغاتی نشان دهنده قدردانی از مشتریان و نشان دادن اینکه چقدر برای شما مهم هستند نیز میباشد. این امر یکی از روش های تاثیر گذار بوده زیرا چون ذهن مشتریان به لذت های آنی و هرچند کوچک جواب مثبت میدهد. این هدایا هرچقدر کاربردی تر باشند برای مشتریان قابل توجه ترنیز میتوانند باشند و لزوما نیاز به چاپ برند یا نام تجاری با فونت بزرگ روی هدایای تبلیغاتی نیست چون معمولا افراد علاقه به استفاده از هدایایی با نام و اسم بزرگ تبلیغاتی را ندارند پس برای این کار باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد و همچنین باید خلاقیت و مرتبط بودن هدایا با کسب کار را هم در نظر گرفت. باید به گونه ای عمل کرد که برند خودتان را به مشتری بشناسانید. طوریکه در ذهن آنها باقی بماند.

تاثیر هدایای شرکتی بر روی فروش

هدیه دادن به دیگران روحیه ما را نیز تقویت میکند و همچنین باعث میشود تاثیر مثبتی برای جذب مشتری و ماندگاری در ذهن مشتری را داشته باشد. هدایای تبلیغاتی فقط برای معرفی برند نیست بلکه برای فروش بیشتر محصولات نیز می باشد که هم سازمان های کوچک و هم سازمان های بزرگ باید برای رشد و پیشرفت خودشون از این روش که خیلی هم موثر است استفاده نمایند حتی شرکت های تازه تاسیس که میخواهند وارد بازار و فروش بهتر شوند که محصول و برند خودشان را با دادن هدایایی که برند و اسم شرکت روی آن حک میشود به مشتریان خود بشناسانند. دادن هدایای شما را وارد بازار بزرگتر نیز میکند با دادن هدایای میتوانید تاثیر زیادی روی افرادی که شما تابحال آنهارا ندیده اید نیز داشته باشید زیرا چون کسی که هدیه تبلیغاتی را دریافت میکند بااستفاده از آن محصول افراد دیگری چون همکاران و اعضای خانواده یا آشنایان آن شخص برند شما را می بینند و افراد با دیدن برند چاپ شده روی هدیه میتوانند برای شناخته شدن شما موثرتر باشند در نظر داشته باشید که تبلیغات باید مداوم باشد و در طول سال با توجه به نیاز مشتریان صورت گیرد. دادن هدایای باعث میشود که مشتری احساس خاص بودن کند و این حس رضایت مشتری را جذب میکند.

 

محصول پیشنهادی : جاکلیدی تبلیغاتی

 

در دسترس و در دید بودن هدایا شرکتی

شما در ابتدا برای انتخاب هدایا شرکتی به مواردی چون هزینه مناسب محصول و کاربردی بودن و مناسب بودن با کسب کار خودتان فکرمیکنید که با در نظر گرفتن این مورد که مشتری چه محصولی را نیاز دارد و در طول روز از آن استفاده میکند و یا اینکه تمایل به داشتن آن نیز دارد اقدام به انتخاب آن محصول مینمایید. برای مثال به کسی که کار های فنی انجام میدهد دادن ابزار تبلیغاتی میتواند گزینه مناسبی باشد یا اگر محصولتان مرتبط با فروش نوشیدنی است از درباز کن تبلیغاتی به عنوان هدیه استفاده نمایید. بهترین هدیه چیزی است که بیشتر در معرض دید قرار گیرد البته همیشه هم نیاز به دادن هدایای متناسب با خرید افراد یا از همان خانواده نیست اتفاقا گاهی اوقات انتخاب هدایای دیگر و متنوع میتواند مشتری را هیجان زده و خوشحال کند.

ارسال هدایای تبلیغاتی

معیار انتخاب هدایای مناسب

یکی از موثرترین روش ها برای تبلیغات، دادن هدیه می باشد که تحقیقات هم نشان میدهد این کار تاثیر مثبتی نیز دارد از جمله مواردی که مزیت این روش را در بر میگیرد میتوان به این موضوع اشاره کرد که بیشتر کسانی که هدایا دریافت میکنند با همان مجموعه همکاری میکنند و این روش از روش های دیگر تبلیغات از جمله تبلیغات تلویزیونی و چاپی ارزانتر و مقرون به صرفه تر نیز میباشد. دادن هدایا در نمایشگاه ها، سمینار ها و غیره میتواند به بازاریابی محصولات شما کمک کند. از آنجایی که تنوع هدایای نیز بسیار بالا بوده که این هدایا شامل مواردی هست که دائما جلو چشم هستند، همین موضوع باعث میشود ارتباط با مشتری حفظ شود. با ارائه هدایا باعث میشوید که حس مثبتی در مشتریان ایجاد شود که این کار امکان دارد مشتری احتمالی شما را به مشتری دائم تبدیل کند.

انتخاب نوع هدیه

این کار نیازمند این می باشد که با توجه به ایده ها و اطلاعات کسب شده از مشتریان خود و کمک گرفتن و مشاوره با یک شرکت متخصص در این حوزه برنامه تبلیغاتی موفقی را آغاز کنید. شرکت های زیادی هستند که هدایا ارائه میکنند اما باید از یکسری پارامتر ها برخوردار باشند به عنوان مثال داشتن کاتالوگ – تنوع محصولات – امکان سفارش خارج از کاتالوگ – کیفیت محصولات – پشتیبانی مناسب و معتبر بودن آن مجموعه مواردی هست که باید در نظر گرفت. شما میتوانید هدایای تبلیغاتی خودتان را به صورت انلاین خریداری کنید که این روش زحمت شما برای رفتن به فروشگاه های مختلف را کم میکند.

 

محصول پیشنهادی : آفتابگیر تبلیغاتی

 

مناسب بودن هدایا

برای تهیه هدایای موارد زیادی را باید در نظر گرفت که در اولین نگاه بسته بندی هدایا نظر مخاطب را جلب کند. پس باید از بسته بندی مناسب محصول مطمئن شد یا اینکه برای نوشتن روی بسته ها برچسب هایی را در نظر بگیرید که زمان ارسال روی انها چسبانده شود ضمنا برای دادن هدایا اگر هنوز احساس نزدیکی ندارید اقلام مناسب را در نظر بگیرید که زیاد شخصی نباشند یا گیرنده با دریافت آن احساس بدی نکند. گیرندگانی که شخصیت رسمی دارند از گرفتن اقلام فانتزی خوشحال نمیشوند پس نظرات و موارد دلخواه گیرندگان را در نظر بگیرید.

تحقیقات نشان میدهد که از هر 10 نفر، 7 نفر آن ها هدایای شرکتی دریافت کرده اند که به گفته خودشان تاثیر زیادی بر روی ذهن آن ها داشته و تا مدت ها در ذهن آنها باقی مانده است.