مقالات

استفاده از فلش مموری تبلیغاتی در نمایشگاه ها

استفاده از فلش مموری در نمایشگاه 1
هدایای تبلیغاتی ( فلش مموری های تبلیغاتی ) ، ابزارهای تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای برای صاحبان کسب و کارهایی هستند که می‌خواهند محبوبیت شرکت خود را افزایش دهند.این ابزار به ظاهر کوچک، بسیار مفید و کاربردی است و به شما امکان می‌دهد افراد زیادی را هدف قرار دهید. در این عصر همه از کامپیوتر استفاده می‌کنند و برای انتقال اطلاعات و داده‌ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر به یک درایو سبک و قابل حمل نیاز دارند.

و البته این تنها هدف فلش مموری نیست. از فلش مموری ها می‌توان برای ذخیره کردن اطلاعات بک‌آپ، برای ذخیره کردن عکس‌ها زمانی که حافظه دوربین پر می‌شود، برای ارسال فایل‌ها به یکدیگر زمانی که اینترنت جواب نمی‌دهد و غیره استفاده کرد. بنابراین، هیچ‌کس دست رد به فلش مموری تبلیغاتی نمی‌زند.

فلش مموری ها انواع و مدل‌های بسیار متنوعی دارند و شرکت‌های تولیدی سعی دارند هزینه‌های خود را کاهش دهند تا بتوانند مشتری‌های بیشتری را جذب کنند.

 

استفاده از فلش مموری در نمایشگاه 2

 

کمپین تبلیغاتی با فلش مموری تبلیغاتی

اگر فکر می‌کنید انتخاب فلش مموری به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، هزینه بر است، باید بدانید که اصلا اینطور نیست. البته که هزینه فلش مموری تبلیغاتی بالاتر از قیمت جاکلیدی‌، خودکار تبلیغاتی یا دفترچه یادداشت تبلیغاتی است، اما در عین حال کارآیی و دوام فلش مموری ها نیز بیشتر از کالاهای دیگر است.

و همچنین اگر USBهای تبلیغاتی را به صورت عمده خریداری کنید، هزینه آن حتی ارزان‌تر نیز خواهد شد، زیرا بسیاری از شرکت‌ها برای خرید عمده تخفیف بیشتری قائل می‌شوند.

اغلب اوقات تامین کنندگان حتی می‌توانند خدمات سفارشی‌سازی نیز ارائه دهند، مثل چاپ و یا حکاکی لوگو بر روی سطوح فلش. فراموش نکنید که سطح این ابزارهای کوچک، محدود است و به همین دلیل باید به شکلی موثر از آن استفاده کنید.

 

فلش مموری تبلیغاتی راه جدید برای تبلیغات برند

لوگو، شعار، اطلاعات تماس یا وب‌سایت باید طراحی جذابی داشته باشد که بتواند توجه مشتریان را جلب کند.

افرادی که به نمایشگاهها می‌آیند، مشتریان همیشگی، شرکای تجاری، کارکنان و ارباب‌رجوع‌ها، قطعا از هدیه گرفتن یک USB تبلیغاتی خوشحال خواهند شد.

 

استفاده از فلش مموری در نمایشگاه

 

فلش ها ابزارهای مفید و کاربردی هستند و مانند دیگر محصولات تبلیغاتی دور انداخته نمی‌شوند و به طور منظم مورد استفاده قرار می‌گیرند و از این رو دايما در معرض چشم هستند، و این دقیقا همان چیزی است که از یک ابزار تبلیغاتی باید انتظار داشت.

فلش ها رنگ‌ها و شکل‌های بسیار زیادی دارند و به شما امکان می‌دهند بهتر کسب‌وکار خود را در معرض دید و توجه قرار دهید. به عنوان مثال، اگر صاحب رستوران هستید، می‌توانید فلش های تبلیغاتی خود را به شکل یک بطری سفارش دهید، اگر خدمات قفل‌سازی دارید، می‌توانید USB خود را شبیه قفل یا کلید انتخاب کنید. اگر تجهیزات آکواریوم می‌فروشید، یک USB به شکل ماهی می‌تواند به خوبی جلب توجه کند.

برای نشان دادن اصالت کسب‌ و کار خود با استفاده از USB ها به عنوان ابزارهای تبلیغاتی درنگ نکنید.