مقالات

10 هدیه تبلیغاتی موثر برای موسسات مالی و شرکت های بیمه

رقابت زیادی بین موسسات مالی گوناگون و شرکت های بیمه وجود دارد. رقابتی که می تواند بسیار سودآور و در عین حال زیان بخش باشد. اما چه چیزی باعث می شود که در این شرایط کسب و کار خود را از دیگران متمایز کنیم؟

برای حفظ مشتریان قبلی و جلب توجه مشتریان جدید، یک محصول تبلیغاتی می تواند ابزاری عالی برای بازاریابی موسسات مالی و مشاغل بیمه ای باشد. جایی که رقابت بالاست و مشتریان جذب کسب و کاری می شوند که بتواند ارزش بیشتری ایجاد کند.

بدون شک هدایای تبلیغاتی به عنوان یک ایده موثر بازاریابی اگر به درستی اجرایی شود، می تواند حجم بزرگی از بازار را هدف استراتژی بازاریابی خود قرار دهد.

لیست هدایای تبلیغاتی بسیار گسترده است، اما چیزی که متناسب با صنعت بیمه و پول و اعتبار باشد، آن هم برای جذب مشتریان بالقوه کار چندان راحتی نیست. ولی نگران نباشید، چون در اینجا قرار است به معرفی هدایای تاثیرگذار صنعت بیمه و پول و اعتبار بپردازیم.

هدایای تبلیغاتی چگونه روی صنعت بیمه و موسسات مالی اثرگذار هستند؟

صنایع مختلف از جمله بیمه و موسسات پولی و مالی می توانند از راه های مختلف مثل نمایشگاه های تجاری، هدایای تبلیغاتی خود را برای بالا بردن آگاهی از برند، به دست مشتریان خود برسانند. از جمله تاثیرات این محصولات بر تجارت موارد زیر خواهند بود.

ایجاد ارزش

 با یک هدیه تبلیغاتی مناسب می توانید ارزش برند خود را نزد مشتریان فعلی و مشتریان آینده بالا ببرید؛ زیرا خود را یک گروه حرفه ای معرفی خواهید کرد.

آگاهی از مارک تجاری

هر تبلیغ یک فرصت استثنایی برای شناساندن تجارت شما به مردم است. تبلیغات بسته به نوع خود می توانند مورد توجه افراد مختلفی قرار بگیرند، این مسئله می تواند باعث افزایش اعتماد مردم نسبت به کسب و کار شما شود.

افزایش اعتبار

زمانی که مردم به طور مستمر با نام برند شما برخورد داشته باشند، حس اعتماد باعث بالا رفتن اعتبار شما خواهد شد. پس احتمالا افراد دفعه بعدی به راحتی از کنار دفتر کار شما عبور نمی کنند.

ایجاد ذهنیت هدفمند

وقتی نوبت به خدمات مالی و بیمه ای می رسد، شما می خواهید اولین انتخاب مشتریان باشید. کالاهای تبلیغاتی که به عنوان هدیه در اختیار افراد قرار می گیرند، در صورت انتخاب و طراحی درست، از مدت ها قبل از برند شما یک ذهنیت مثبت در مخاطب ایجاد می کنند که باعث می شوند شما در صدر لیست انتخابی آن ها قرار بگیرید.

تاثیرات طولانی

هیچ تبلیغی به اندازه یک هدیه تاثیرات طولانی نخواهد داشت. مثلا یک حوله تبلیغاتی را در نظر بگیرید، که شخص حداقل یکسال از آن استفاده می کند و مدام با نام برند شما برخورد می کند.

 

انواع هدایای تبلیغاتی موثر در تجارت بانک ها و دفاتر بیمه

اگر به دنبال یافتن کالاهای تبلیغاتی مناسب صنعت خود هستید، موارد زیر می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. هر چند همیشه جا برای انتخاب های متنوع تر و بیشتر نیز وجود دارد.

خودکار تبلیغاتی

همیشه اولین انتخاب ما برای تبلیغ هر صنعت و شرکتی، انواع قلم تبلیغاتی است. خودکارها خصوصا برای صنایع بیمه و موسسات مالی نتایج بازاریابی موثرتری خواهند داشت.

جاکلیدی تبلیغاتی چراغدار

یک هدیه مفید برای مشتریان بیمه خانه و خودرو، استفاده از جاکلیدی های مجهز به چراغ ال ای دی است که در مواقع نیاز می تواند بسیار کاربردی باشد.

کیف تجهیزات ایمنی تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایایی که خصوصا برای صنعت بیمه بسیار موثر است، یک کیف جمع و جور تجهیزات ایمنی است که می تواند به عنوان یک کالای ارزشمند و کاربردی در اختیار مشتریان وفادار قرار داده شود.

تقویم، سررسید تبلیغاتی

در دنیای مدرن امروز تقویم ها یکی از سنتی ترین و البته ارزان ترین شیوه ها برای تبلیغ موسسات مالی و بیمه ای محسوب می شوند که می توانند یادآور خوبی برای فعالیت های بزرگ و کوچک ما باشند. این محصولات برای هر صنعتی تاثیرگذار خواهند بود.

قلک تبلیغاتی

شاید برای شما این مورد جالب باشد. اما قلک های تزیینی کوچک می توانند یکی از بهترین هدایایی باشند که مشتریان از موسسات مالی و حتی دفاتر بیمه دریافت می کنند. یک وسیله کاربردی که با احساس خوشایند پس انداز سرمایه همراه است، می تواند ذهنیت فوق العاده ای در مخاطب از تجارت شما ایجاد کند.

کیف چرمی مدارک تبلیغاتی

یک کیف چرمی کوچک می تواند برای مشتری بسیار دوست داشتنی و کاربردی باشد، خصوصا زمانی که فرد قرار است اسناد مهم مربوط به بیمه و حساب های بانکی خود را در آن نگهداری و یا جابجا کند.

تجهیزات الکترونیکی تبلیغاتی

شاید هدیه دادن یک پاوربانک تبلیغاتی یا فلش مموری تبلیغاتی چندان با صنایع ذکر شده رابطه مستقیمی نداشته باشند، اما این روزها از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار هستند که می توانند برای صنایع مختلف تبلیغی بسیار هدفمند و اثرگذار باشد.

انواع جا کارتی تبلیغاتی

یکی دیگر از محصولات تبلیغاتی کاربردی و مشتری پسند، انواع جاکارتی چرمی و فلزی است که می تواند به صورت طولانی مدت در هر جایی در معرض دید عموم قرار بگیرد و صدای برند شما باشد.

جلد دسته چک تبلیغاتی

دسته چک یکی از الزامات اساسی در هر کسب و کاری محسوب می شود. یک جلد باکیفیت چک می تواند هدیه بسیار ارزشمندی برای شرکت بیمه ای و خصوصا بانک شما محسوب شود.

کاور اتومبیل تبلیغاتی

مورد آخر لیست ما کاور و روکش خودرو است که اتفاقا یک هدیه فوق العاده ارزشمند در نظر مشتریان بیمه محسوب می شود. هر چند که این هدیه درست مثل بیشتر کالاهای معرفی شده برای هر تجارتی مناسب است؛ زیرا برای اغلب افراد کاربردی است. این محصول خصوصا زمانی که در مکان های عمومی مثل پارکینگ ها و خیابان ها استفاده شود، می تواند آگاهی از برند شما را فوق العاده بالا ببرد.

 

جمع بندی

در این مطلب ما به معرفی 10 هدیه تبلیغاتی بسیار اثرگذار در صنایع مالی مختلف از جمه بانک ها و بیمه پرداختیم. آنچه در انتخاب هدایای تبلیغاتی و اثرگذاری آن ها موثر است در درجه اول بودجه و پس از آن طراحی خلاقانه خواهد بود. یک کالای تبلیغاتی هر چند هم کاربردی باشد، اگر کیفیت مناسب یا ظاهر دلچسبی نداشته باشد، نخواهد توانست نظر مخاطبین هدف را جلب کند.