مقالات

هدایای تبلیغاتی مناسب برای فصل زمستان

هدایای تبلیغاتی مناسب فصل زمستان

با نزدیک شدن به فصل زمستان، زمان مناسبی است که بازاریابان به بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب فصل زمستان فکر کنند تا بتوانند برند خود را در این فصل بر روی محصولات مناسبی چاپ کنند و مخاطبان خود را جذب برندشان کنند. برای ایجاد وفاداری به برند و روابط تجاری، هدایایی پرکاربرد را انتخاب کنید که افراد بیشتر با برند شما روبرو شوند. انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب، تأثیری ماندگار بر مخاطبین شما خواهد گذاشت. شما در انتخاب هدایای تبلیغاتی باید این را در نظر داشته باشد که همیشه بهترین محصولات تبلیغاتی پرهزینه نیستند، بلکه برعکس، اغلب این ساده ترین آیتم ها هستند که بیشترین تاثیر را بر مخاطبین می گذارند، شما فقط باید مطمئن شوید که محصولاتی را انتخاب می کنید که مخاطبین شما می توانند به طور مرتب از آن ها استفاده کنند. در فصل زمستان و در روز های سرد سال بسیاری از افراد، به دنبال لباس های گرم و وسایل مناسب برای گرم کردن خود می گردند. هدایای تبلیغاتی که مناسب این فصل باشد می تواند مخاطبان زیادی را به برند شما جذب کند زیرا این وسایل در زمان های مختلف این فصل سرد و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در این نوشتار به معرفی تعدادی از هدایای تبلیغاتی مناسب برای فصل زمستان می پردازیم تا شما بتوانید با این محصولات برند خود را به افراد بسیاری معرفی کنید.

1-دستکش تبلیغاتی

ممکن است افراد در فصل زمستان برای تفریح به کوه، اسکی و یا حتی برای کاری از منزل خارج شوند، در این مواقع دستکش های تبلیغاتی می تواند برای افراد بسیار پرکاربرد باشد و دستان خود را با این دستکش ها گرم نگه دارند. بنابراین هر بار که مخاطبین شما از این دستکش ها استفاده می کنند، با برند شما روبرو می شوند و حتی افرادی که با آنها ملاقات می کنند نیز ممکن است جذب برندتان شوند.

2-کلاه تبلیغاتی

یکی از محصولات پرکاربرد در فصل زمستان که افراد چه در زمانی که باران یا برف می بارد یا چه در زمانی که باران یا برف نمی بارد به سر می کنند تا بتوانند خود را گرم کنند، یک کلاه است. که شما می توانید با چاپ برندتان بر روی این محصول برند تجاری خود را به افراد بسیار زیادی نشان دهید.

3-ماگ تبلیغاتی

هیچ چیزی دلپذیر تر از نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای در هوای سرد زمستانی نیست. شما با چاپ برند خود بر روی ماگ ها و هدیه دادن آن ها به مخاطبین خود، یک خاطره ی بسیار زیبا با برند خود برای آن ها بوجود می آورید.

4-چتر تبلیغاتی

یکی از محصولاتی که در هنگام بارش برف و باران مورد استفاده قرار می گیرد، چتر تبلیغاتی است. این محصول در هنگامی که برف یا باران می بارد از خیس شدن افراد جلوگیری می کند که شما می توانید با چاپ برند تجاری خود بر روی این چتر ها، برند خود را به افرادی که این چتر ها را می بینند معرفی کنید.

5-سوییشرت تبلیغاتی

در فصل زمستان افراد برای گرم نگه داشتن خود از لباس های ضخیم و گرم استفاده می کنند که یکی از این لباس ها می تواند سوییشرت باشد که بسیاری از افراد در اکثر مواقع در فصل زمستان آن را می پوشند. بنابراین یک سوییشرت تبلیغاتی، می تواند برای تبلیغ برند تجاریتان مفید باشد.

6-فلاسک تبلیغاتی

در فصل سرما و در هوای سرد، بسیاری از افراد هنگام خارج شدن از منزل یک فلاسکی که شامل چای یا هر نوشیدنی که باعث گرم شدن آن ها می شود را همراه خود می برند تا زمانی که احساس سرما می کنند با نوشیدن این نوشیدنی ها، خود را گرم کنند. فلاسک ها در طرح ها، رنگ ها و اندازه های متفاوتی ارائه می شوند که با طراحی ویژه در فصل زمستان یا در هر فصل دیگری نوشیدنی های شما را گرم یا سرد نگه می دارد. از این محصول علاوه بر فصل های سرد سال می توان در فصل های گرم نیز استفاده کرد.

7-کاپشن تبلیغاتی

اغلب افراد لباس های خود را برای یک سال یا بیشتر نگه می دارند و از آن ها استفاده می کنند. کاپشن های تبلیغاتی می تواند در طرح ها، رنگ ها و انواع مختلفی مانند کاپشن ورزشی یا کاپشن مناسب کوه و غیره ارائه داده شود که افراد می توانند هنگام ورزش، تفریح یا در زمان های عادی از این کاپشن ها استفاده کنند و در هر بار استفاده هم خودشان و هم افرادی که با آن ها ملاقات می کنند با برند تجاری شما روبرو می شوند.

8-روسری و شال گردن تبلیغاتی

در فصل زمستان، استفاده از یک شال گردن و روسری می تواند در گرم نگه داشتن افراد بسیار موثر باشد. چاپ برند یا لوگوی تجاری شما بر روی این محصولات نیز می تواند افراد را به برند تجاریتان جذب کند.

 

محصول پیشنهادی : جا کارتی تبلیغاتی

 

9-پتوی تبلیغاتی

اغلب افراد، دوست دارند که هنگام تماشای فیلم و یا در سفر و در هر زمانی که برف می بارد یا هوا سرد است، پتویی را دور خود بپیچند. افراد معمولا از پتو هایی که دارند مدت زمان زیادی استفاده می کنند، بنابراین افراد با هر بار استفاده از پتویی که برند تجاری شما برروی آن چاپ شده است، با برندتان روبرو می شوند.

جمع بندی

محصولات تبلیغاتی قدرت بسیار بالایی در تبلیغ برند های تجاری دارند و استفاده از این محصولات تبلیغاتی معمولا نوعی روش تبلیغاتی مقرون به صرفه در تبلیغ برندتان به حساب می آید و شما باید با توجه به حرفه ای که در آن مشغول به کار هستید بهترین کالا ها را برای تبلیغ برندتان انتخاب کنید. از آنجا که فصل زمستان یکی از فصل هایی می باشد که معمولا افراد از لباس های گرمی مانند کاپشن، دستکش و لوازمی مانند فلاسک، چتر و غیره استفاده می کنند، این محصولات می توانند برای تبلیغ برندتان مفید باشند.