مقالات

علت تاثیرگذاری هدایا روی تبلیغات

اینکه آیا هدایای تبلیغاتی تاثیرگذار هستند یا نه باید بگوییم که این اصلی ترین ویژگی آنهاست، یعنی باید تاثیرگذار باشند. شاید در دید کسانی که این هدیه ها را تحویل می گیرند، ماجرا ساده باشد. اما یکی از بهترین و جدیدترین استراتژی ها در دنیای بازاریابی، دادن هدایای تبلیغاتی به کاربران و مشتری هاست. شما اگر می خواهید برای رونق کسب و کار خود هدایای تبلیغاتی خرید کنید، می توانید از انواع خودکار تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی، پد موس تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و غیره استفاده کنید. اینکه چقدر می توانی هزینه کنید و کدام نوع هدایای تبلیغاتی را می توانید به مخاطبان خود بدهید، به امور مالی و بودجه ی شما بستگی دارد. اما در همه حال باید بسیار در خرید و سفارش هدیه های تبلیغاتی هوشمندانه عمل کنید.

تاثیرات هدایا روی تبلیغات چیست؟

وقتی شما به مشتری ها و کاربران خود هدیه هایی می دهید که نام یا لوگوی شما بر روی آن است. در واقع برای کسب  و کار خود تبلیغ کرده اید. شما از طرفی دل مشتری های خود را با هدیه دادن به دست آورده اید، از سوی دیگر هدیه ی شما همیشه با او خواهد بود.

  • هدایای تبلیغاتی سبب می شوند تا شما در جاهای دیگر که امکان تبلیغ در آنجا را ندارید، دیده شوید. شما یک خودکار تبلیغاتی به معلم ها می دهید، آنها در کلاس و یا جلوی همکاران خود آن را به کار می برند و یا آن را به کسی امانت می دهید و به این سادگی برند شما دیده می شود.
  • مردم نام و طرح لوگوی شما را با استفاده کردن از هدیه های شما به یاد خواهند آورد: شما یک ساعت تبلیغاتی به کارکنان خود داده اید، آنها هر لحظه که به ساعت نگاه کنند، شما و برند شما را به یاد خواهند آورد.
  • امکان برگشت مشتری ها نزد شما به میزان 70 درصد افزایش خواهد یافت: اگر افراد نیازی به خدماتی در زمینه ی خدمات ویا محصولات شما داشته باشند، به احتمال زیاد نزد شما بر خواهند گشت. بر اساس یک تحقیق میزان احتمال برگشت مشتری ها، 70 درصد تخمین زده شده است.

برای همین است که بازاریاب ها حتما از اهدای هدیه های تبلیغاتی در کسب و کار استفاده می کنند و تمام برندها و محصولات مشهور و معروف، هزینه هایی را برای سفارش هدایای تبلیغاتی و اهدای آن اختصاص می دهند. شما نیز اگر قصد دارید که هدیه تبلیغاتی بخرید و یا سفارش دهید، میتوانید همین الان با مششاوران ما تماس بگیرید و از مشاوره ها رایگان ما بهره ببرید.